Alla inlägg den 20 maj 2010

Av erika - 20 maj 2010 17:58

Tja!!


Nu är äntligen allt normalt med datorerna igen (asså dom funkar). 


Igår sprang jag vårruset och jag är inte van att springa så att jag har jätte ont i låren och är jätte stel men de går nog över.


Idag va jag o klassen på studiebesök hos posten vi fick veta lite olika saker och så fick vi skicka vykort och det bästa av allt va att vi fick festis och bulle.

Sen fick vi rast direkt efter och så hade vi lite lektion.

Efter lunch gick vi på bio o såg Billy Eliot. Vissa scener va faktiskt ganska bra. Efter de så slutade vi. 

När jag kom hem åkte jag, pappa o min ena lilla syrra o hämtade mamma från jobbet o åkte till min andra syrras dagis o kollade på nån vårkonsert och min brorsa va redan där.  


Idag blir de att äta utomhus för att de är så fint väder.


   Bilden är tagen i sommar men de ser likadant ut ute just nu.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej:D jag heter Erika. Jag bor lite utanför lindesberg.
Här i min bligg skriver jag om lite allt möjligt och om du komenterar så går jag kanske in på din blogg och komenterar något eller gör en länk till din blogg.

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 skit bra!
 bra
 sådär
 inte så bra
 sämst!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards