Alla inlägg den 12 maj 2010

Av erika - 12 maj 2010 18:02

Hello


Min blogg har in te varit så snäll dom senaste dagarna för den vill inte låta mig ladda upp bilder. Men hoppas att de fixas snart.


annars har jag inte mycket att skriva just nu.



Kisses and hugs

Av erika - 12 maj 2010 07:00

Hej


Jag vet att jag har ganska låg uppdatering just nu men de e för att jag har mina hästar att ta hand om och en del andra saker. Men nu kommer den bli lite höge med tanke på att jag är ledig torsdag fredag.


Jag ska ju börja 7an till hösten o då måste jag byta till högstadieskolan o de är den enda i hela Lindesberg o då kommer vi få gå med massa andra ån andra skolor och självklart splittras klassen o vi vet redan vilka vi ska gå med ån klassen o idag klockan 12 ska vi å eda på vilka vi får gå med från andra skolor.


Igår såkom jag o min kompis Julia på att vi skulle lura våra kära kompisar Shinyar o Emma. Då sa vi att vi bråkade om en kille o  dom gick på de vi va "osams" i en timme sen låtsades vi att vi hade slagsmål o när dom kom o försökte  få bort oss från varandra så la vi oss på backen o garva. 

Först så blev dom lite sura men sen örlät dom oss.


 

Sista dagen i skolan sen är man ledig tills på måndag o jag vill bara göra som sälen, ligga o sova !!


Kisses and hugs

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej:D jag heter Erika. Jag bor lite utanför lindesberg.
Här i min bligg skriver jag om lite allt möjligt och om du komenterar så går jag kanske in på din blogg och komenterar något eller gör en länk till din blogg.

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 skit bra!
 bra
 sådär
 inte så bra
 sämst!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards