Alla inlägg under april 2010

Av erika - 17 april 2010 08:43

Tjobre


Idag blev jag väckt av mammi 10 i 7 även om de skulle vara lite tidigare, men jag är glad att de inte blev förens då. Så jag e ganska trött men de e jag alltid på morgonen, men jag har redan hunnit ge hästarna frukost, ta ut dom, mocka, själv äta frukost o duschat.


Våran minsta Shettis


  

Hon igen


  

O min älskling


Jag lovar o skriva fakta om alla våra hästar sen men nu har jag inte tid.  

Av erika - 16 april 2010 19:17

Hey


Jag har köpt nytt nagelack och en ny bok.


     


Nagelacket har jag köpt på HM o boken på coop forum men den finns o köpa på fler ställen

Av erika - 16 april 2010 19:10

Hello


Idag har jaag inte gjort så mkt mer än o varit i skolan, varit i stallet o sen ridit.


Här kommer lite bildeer på igårdagens outfit hade samma kläder idag bara en annan t-shirt o ingen keps.


    


Keps-intersport 200 kr

Luvtröja-intersport

T-shirt-intersport 150 kr

Jeans tights-t.k

Skor-intersport

Av erika - 16 april 2010 07:20

Hej


Igår blev de inget in lägg för när jag försökte komma in på blogg en gick de inte o när jag skulle sms-blogga så gick inte de heller.

Men nu ska jag till bussen.


Kisses and hugs

Av erika - 13 april 2010 07:13

Hello!

Idag  gick jag upp 05:10 för att ge hästarna frukost men insåg att de blev lite tidigt, men de gör inget för då fick jag tid o blogga. Idag ska jag till skolan o sen på eftermiddagen ska jag till stallet o efter de förmodligen o shoppa.

Nån annan som ska göra nåt roligt.


  

Min älskade Tissan när hon va liten (min döda katt).

Jag saknar dig älskling R.I.P

Av erika - 10 april 2010 18:49

Hey


Sorry att de inte blivit några inlägg dom senaste dagarna men jag har varit väldigt ledsen  efter att min katt dog kan bara inte sluta tänka på henne. Men nu ska jag försöka börja blogga som vanligt igen.

Hur mår alla mina läsare då?


fortsätt gjärna att komentera)
Kisses and hugs
Av erika - 5 april 2010 16:02

Hej


Sorry att de inte blev några fler inlägg igår men våran katt blev överkörd o dog igår så va väldigt ledsen. Men idag har jag varit o gett hästarna frukost tagit ut dom fixat i stallet o ridit.


Kisses and hugs

Av erika - 4 april 2010 08:54

God morgon alla läsare.


Ledsen att jag inte har lagt in något på typ 2 dagar (tror jag) men de e för att jag har haft flera kusiner o sånt hemma men nu har några åkt så jag har mer tid.


  

Ett armband som min käraste Emma har gjort till mig.

 

Kisses and hugs

Presentation


hej:D jag heter Erika. Jag bor lite utanför lindesberg.
Här i min bligg skriver jag om lite allt möjligt och om du komenterar så går jag kanske in på din blogg och komenterar något eller gör en länk till din blogg.

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 skit bra!
 bra
 sådär
 inte så bra
 sämst!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards