Alla inlägg under december 2009

Av erika - 28 december 2009 20:44

Hello!


Jag har ganska tråk-.-'

Gör alla mina läsare då?

Av erika - 28 december 2009 14:40

hello!

Jag har inte hunnit lägga in nåt på några dagar för att jag inte har haft tid. Idag kommer min kusin o morbror snälla nån rädda mig jag hatar dom. min kusin e 1 år yngre o tror att han e bettre än mig bara för att han är lite starkare än mig. Min morbror hatar michael jackson o han går o säger jävla pedofil till honom.

Av erika - 24 december 2009 14:52

Hello alla!


Idag är de julafton! 

Jag har fått en mobil

3 twlight böcker ( osäker på stavning)

lite andra böcker

o typ lite till.

Vad har mina läsare fått i julklapp då?

Av erika - 22 december 2009 21:04

hej hej!


Har inte lagt ut nåt på länge, ni vet julstressen hehe. Men snart e de julafton! Så coolt (längtar). men kanske lägger in nåt senare. kram Erika

Av erika - 12 december 2009 17:59

Hello!


Har inte lagt ut nåt på ett  tag för att internet inte har funkat på min data-.-

Men har inte så mycket att skriva men tängte att ni kan få ställa frågor till mig vilka som hälst o sen besvarar jag dom. Vad gör alla mina läsare då?

Av erika - 6 december 2009 20:09

Hej igen!


Nu är mitt ögonlock inte lika svullet längre, tur nog.


Då var de skola imorgon då-.-'  Har typ bara två veckor kvar på terminen:D


Har tängt att ha en tävling men vet inte riktigt vad jag ska ha för vinst. Någon som har  nåt förslag? De vore bra om ni kom med några så jag kanske kan ha en tävling.

Kram Erika!

Av erika - 6 december 2009 17:23

hej!


Har varit typ läst hela dagen o sen typ helt plötsligt så har hela mitt ena ögonlock svullnat! ser helt knäpp ut:S. Vad har alla andra gjort då?

Kram

Av erika - 4 december 2009 20:42

Hello!


Idag har jag varit i skolan o haft tråkigt (som vanligt altså). nu sitter jag o fixar naglarna o e inne på Fokis blogg. Vad gör mina läsare då?


Foki! hon är såå söt jagv älskar hennes stil o jagv älskar hennes hår o typ hela henne!!!!!!!!  

Presentation


hej:D jag heter Erika. Jag bor lite utanför lindesberg.
Här i min bligg skriver jag om lite allt möjligt och om du komenterar så går jag kanske in på din blogg och komenterar något eller gör en länk till din blogg.

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 skit bra!
 bra
 sådär
 inte så bra
 sämst!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards