Alla inlägg under november 2009

Av erika - 30 november 2009 20:43

Hello! idag va de skola-_-' som vanligt. hade typ matte svenska engelska historia musik bild. sen va de hem chilla framföt datan en stund o ridning. Sen fixa jag naglarna. inte gjort så mkt mer. 

Är ledig på onsdag har studiedag ska va med jullan o kanske emma då:P. kanske lägger in nåt senare. puzz puzz

Av erika - 29 november 2009 09:33

hey!mamma väckte mig typ kvart i 7 för att hästarna skulle få frukost ÄR AS TRÖTT!!!!!!! Emma kommer kanske hit senare idag nån som har förslag på vad vi kan göra? nån som vill se världens coolaste blogg går in på www.fokis.se hon e as cool!


me


måste dra hey då kanske lägger upp nåt senare<3  

Av erika - 6 november 2009 15:16

Hey!!!!!!!!!!!

Är sjuk idag-_-'

Är inne på bdb o fokis blogg.

Gör alla andra då.



  

Igår bråka jag med Amanda o vi kommer bli aldrig bli vänner igen!!!

Av erika - 3 november 2009 17:39

hey!

idag har man varit i den sugiga skolan-_-'

annars har väll inte nåt hänt.



smooth criminal  

Har sett Michael jackson's THIS IS IT två gånger förra veckan en gång på  biopremiären o en gång i söndags;>.


måste städa:( hey då

Presentation


hej:D jag heter Erika. Jag bor lite utanför lindesberg.
Här i min bligg skriver jag om lite allt möjligt och om du komenterar så går jag kanske in på din blogg och komenterar något eller gör en länk till din blogg.

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 skit bra!
 bra
 sådär
 inte så bra
 sämst!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards